Mushroomman

473203-3

Det är ingen vanlig fredag imorogn. Det är en dag som bara finns var fjärde år nämligen den 29 februari.
Lite knepigt att fylla år den dagen. Ska man då fira sin födelse dag den 28 februari eller den 1:a mars? Jag hade nog valt den 1 mars, känns mer vår då.

Borde egentligen plugga en massa för jag var borta hela förra veckan från skolan. Åkte skidor tillsammans med familjen och Martin. Att Martin sitter i soffan och pluggar gör ju att man inte alls får dåligt samvete. Men kan inte göra något åt saken nu faktiskt. ProE fungerar inte på datan så får sitta i skolan imorgon istället.

Nog om tråkigheter!!
Sulden var underbart! Solen, bergen och att komma iväg var så skönt. Hoppas att jag fått Martin fast vid skidåkning efter denna resa. Hade varit skoj att få med honom på fler. Han köpte faktiskt ett par skidor i Sulden ;)

Ska hoppa bort till Martin och pussar honom för han ser ut att behöva det ;)

Mushroom, mushroom man.......nudelsuppe! Mmmmums!!


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-28 @ 22:10:28
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0