Loooong time ago....



Tro det eller ej med det är faktiskt jag och Mia på bilden. Jag har inte riktigt fattat att de små skitungarna på bilden flyttar till Australien om mindre än 3 veckor. Började känne mig något stressad är jag var nere i spanien kändes som man inte hade koll på vad som händer och vad som kommer ske.

Träffade Mia i tisdags och skrev packlista och gick igenom alla papper, Vilket för övrigt är ganska mycket man ska ha koll på. Vi passade även på att boka resa till Byron Bay som skolan ordnar för oss internationella studenter. Surfing, kajaking och friluftsliv.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söta ni var =) Ni kommer få så himla ball

2008-06-27 @ 19:58:07
URL: http://emmafemma86.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg märkte till emmas sätt att skriva: VAR!;) haha... ni e så söta, både då och nu:) jag önskar er en jätte rolig resa!

2008-06-29 @ 16:50:53
URL: http://lillkarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0