Australien!

Fick ett mail igår om att jag blivit antagen till Griffith University i Brisbane! Det börjar kännas på riktigt nu, tror inte att jag riktigt fattat att jag ska ta mig till andra sidan jorden och plugga där. Träffade Mia idag och började plannera lite inför resan.

Måste fixa:
Biljett
Visum
Vaccination
Boende (höll på att glömma)
Telefon
Kontakter
Bank

Ta med sig:
Ett glatt humör
Partyankan
midsommarstång
Tetra vin (bar seriöst med mig 3 liter rebenshoppen till Frankrike på skidresa! Har min kära mor att tacka för det)
korvar ( samma som med vinet)
pass
nalle
våtservetter (Plockade ur servetterna ur bilen, men på något sätt kom de in igen. Min mor igen....!!)
bikini
badboll

Haraldtält
stormkök     Började fundera på att tälta utanför skolan.....
klapphatt

Får nog gallra sen lite närmade resan. 
Men det är mycket att tänka på inför resan! En liten notis om resarouten så tänkte vi ta en sväng in om thailand och köpa lite billiga kläder. Glömde en viktig sak i "tamed sig" listan!! KAMERA!! Måste bara köpa en ny först. 
Men det är en tid till vi ska åka så hinner nog med det.

XoXO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0